Eend
L. Tati
2004-08-23 09:34:10 UTC
Heeft er nog iemand eentje (eendje bedoel ik natuurlijk...)?
Luc T
2004-08-23 09:55:03 UTC
Post by L. Tati
Heeft er nog iemand eentje (eendje bedoel ik natuurlijk...)?
Te koop bedoel ik!

Luc
Badmuts
2004-08-23 13:53:35 UTC
Post by Luc T
Post by L. Tati
Heeft er nog iemand eentje (eendje bedoel ik natuurlijk...)?
Te koop bedoel ik!
D'r zijn zat eendjes te koop, wat is je budget ongeveeer?
Bm
Luc T
2004-08-23 20:42:36 UTC
Post by Badmuts
Post by Luc T
Post by L. Tati
Heeft er nog iemand eentje (eendje bedoel ik natuurlijk...)?
Te koop bedoel ik!
D'r zijn zat eendjes te koop, wat is je budget ongeveeer?
Tja, het is eigenlijk ook de vraag wat zo iets waard is. Er is natuurlijk
geen normale afschrijving te berekenen, maar het is liebhabersache!
Wat is dus redelijk?

Luc
Badmuts
2004-08-24 14:34:43 UTC
Post by Luc T
Post by Badmuts
[...]
0-250 euro voor een niet/nauwelijks meer te redden sloper
500 euro voor een opknapper met de nodige roest
1500 euro voor eendje die/dat nog wel een paar jaar door de APK komt
3000-5000 euro voor een eend in goede staat
5000-10000-euro voor een eend in beter-dan-nieuwstaat

Geeft dat een indruk?
Bm
Luc T
Ja, duidelijk!
Tink Oars
2004-08-25 18:40:32 UTC
Post by Badmuts
Post by Luc T
Post by Badmuts
[...]
Vraag ik me nog af wat een aca met lichte rook en een paar kleine deukjes
doet. Kleur blauw.

JiP
Badmuts
2004-08-26 09:50:13 UTC
Post by Tink Oars
Post by Badmuts
[...]
Hmm, 't enige wat ik er van kan zeggen is dat de APK- en reparatiekosten
ervan de actuele marktwaarde dit jaar met een aan zekerheid grenzende mate
van waarschijnlijkheid gaan overstijgen, terwijl die marktwaarde ondertussen
toch niet toeneemt. Reden te meer om 'm wegens gehecht zijn aan dan maar
niet te verkopen.

Ik ben trouwens heel suf achteruit tegen een muur gereden afgelopen weekend,
reden was dat het pikkedonker was en alles beslagen was en ik veel te
gehaast weg wilde. De schade: achterbumper nog wat gaarder dan 'ie al was.
Bm
St.
2004-08-23 14:01:45 UTC
Post by L. Tati
Heeft er nog iemand eentje (eendje bedoel ik natuurlijk...)?
De mijn is net weggezwommen...